آهسته و پیوسته

های آواز! چقدر تو را دوست دارم.

/ بازدید : ۱۴۷

هر وقت دلتنگم، آواز می خوانم.

۲ ۶
پری شان
۲۲ تیر ۱۶:۳۵

از خود صبح تا همین الان دارم میخونم:

از دل سنگ یارم ای وای وای

دلم میخواد گریه کنم های های...

مخم بیخیال نمیشه...

پاسخ :
پری شان
این رو نشنیده بودم. گمونم زیاد غم انگیزه.

Ehsan Sh
۲۲ تیر ۲۱:۱۷

ادامه بده

کفتر کاکل به سر وای وای وای

این خبر از من ببر های های های

:-)

پاسخ :
:)
این ها رو نمی خونم که. 
می خونم:
آی عزیزم بیا من و ببر به شهر قصه ها
عزیزم بیا بریم دوتایی مون از اینجا
که دلم تنگ میشه واست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان