آهسته و پیوسته

...But tomorrow I will fly

/ بازدید : ۲۳۶

۴ ۹
. یاسون .
۰۴ بهمن ۱۸:۱۹
من هنوز هرازگاهی خیلی جدی به این فکر میکنم که ممکنه یه روز بشر بتونه یه جفت بال برای خودش درست کنه یا نه. و اگر میشد بال داشته باشیم، چقدر زندگی مون عجیب و جالب میشد.
میشدیم یه چی شبیه اون موجوداتِ پرندۀ کوچولو توی هزارتوی پَن:

پاسخ :
ولی من همه اش به این فکر می کنم که خیلی خوب می شد اگر بال داشت. 
در واقع جز امکاناتش بود. :)
بعد آدم به راحتی می تونست پرواز کنه و نیازی به مرغان مهرآباد هم نداشت.

هزار توی پن رو ندیدم. میگی فیلم خوبیه؟
. یاسون .
۰۴ بهمن ۱۹:۳۶
اگر جزو آپشن ها بود که نور علی نور میشد.
.
فیلم مشهوریه. البته توش یه قدری خشونت و ترس فانتزی هست. من یه بار حوالی دوران دبیرستان دیدمش و یه بارم دیشب. البته یادم نبود یه جاهاییش خشنه.
درکل جزو اون دسته فیلماییه که فانتزی و تخیل نوجوون ها و برزگ سال ها رو به بازی میگیره. در خوب بودنش هم شکی نیست.
پاسخ :
این نور علی نور خیلی قشنگه. :) تا حالا دقت نکرده بودم.

بچه بودم آرزوی پرواز داشتم. نمی دونم چی میشه این همه آرزوی قشنگ رو یادمون می ره؟

الان جستجو کردم درباره اش و دیدم کمی تا مقداری خشونت داره. 
شاید به خاطر فانتزی و تخیلی بودنش دیدمش که بعید می دونم. :)
zahra TA
۱۱ بهمن ۱۳:۳۶
از بچگی دوست داشتم یه درنا باشم و این تصویرگری من رو برد به رویای قدیمی ام.
پاسخ :
چه خوب که تو رو وصل کرد به رویای قدیم.

من چند وقته دلم می خواد مرغ دریایی باشم. :)
zahra TA
۱۱ بهمن ۱۳:۵۰
طبق چیزی که از نوشته های وبلاگت فهمیدم، مثل اونا سفید و رهایی
پاسخ :
ممنونم ازت زهرا که اینقدر تصور روشن و زنده ای ازم داری.
کاش بشم مثل مرغای دریایی، سفید و رها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان