آهسته و پیوسته

اگر هم درس مایی

/ بازدید : ۲۶۲
از اواخر آذر تا چهارشنبه ای که در راه است، درگیر یک واحد سمینار کوفتی خواهم بود. کوفتی چون که نه تمام می شد نه عذاب وجدان اهمال کاری ام اجازه می داد کار دیگری انجام دهم. دیشب خواب دیدم با استادم در مورد بزه دیدگی زنان بحث می کنم، استاد استدلال می کند، من سوال می پرسم و دوباره استاد حرف می زند تا در نهایت من قانع می شوم که اگر بزه دیدگی را بررسی کنیم تقصیر انجام بزه را بر عهده ی بزه دیده می گذاریم و بزهکار را مبری می کنیم. تنها چیزی که فکر نمی کردم همین بود. اینکه من خواب ببینم دارم با استاد در مورد بزه دیدگی بحث می کنم و بعد قانع می شوم. خلاصه که بعد از پنج سال دانشجوی بی وقفه بودن، حالا که فهمیده ام از تمام حقوق جرم‌شناسی را دوست دارم خوابش را هم دیده ام.
حالا حس آدم هایی را دارم که بعد از عمری تحقیق و درس خواندن در خواب جوابشان را پیدا کرده اند. همین اندازه فرهیخته.
۱۲ ۱۱
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۲:۵۹
امیدوارم اونم خوابای خوبی برای تو دیده باشه
:|
پاسخ :
استاد؟
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۰۳
نه 
مورد علاقت
جرمو میگم
پاسخ :
جرم شناسی؟
امیدوارم رویاهای خوبی برام داشته باشه نه خواب
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۰۶
عارفه هی سوال میپرسی عصبی میشم
:|
هاع هاع
منم همینطور
الان اگه میخوای بپرسی 
رویا؟؟
باید بگم اره اره عزیز من

پاسخ :
:)))))
قدرت تحملت پایین اومده ها
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۱۰
:))))))
تاثیر ابو هواست
پاسخ :
الکی تقصیر آب و هوا ننداز.
مسئولیت پذیر باش.
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۱۵
تقصیر آب و هوا و ایضا خانم صفریه
:))))
پاسخ :
خانم صفری رو می پذیرم.
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۲۲
این عکس اواتار و نوشته زیرشم خیلی دلبره
پاسخ :
مثل خودم. :))

هشتگ خود شیفته
هشتگ نه به شکسته نفسی
:)

ممنونم مریم عزیزم.
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۲۶
اوهوم
میگی مریم عزیزم فکرنکن من از گاو عالم بودنم کوتاه بیام

پاسخ :
:))))
بابا واقعا اون چیزی که تو ذهنت هست نبوده هیچ وقت 
هر چند که نقدهایی دارم اما بلاگر محبوبمی. :)
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۲۹
get off
:/
پاسخ :
:/
فارسی مگه چشه؟
مریــــ ـــــم
۱۷ دی ۱۳:۴۶
از صبح ۲بار گفتم 
گوش ندادی
گفتم شاید تاثیر داشته باشه
پاسخ :
۲بار چی رو گفتی؟
مریم ...
۱۸ دی ۰۹:۳۵
پس دختر فرهیختمون حقوق میخونه؟؟؟
چقدر خوب بهت هم میاد خانم وکیل بودن.
پاسخ :
:)
بله، حقوق می خونم.
مریم چه جوری می تونی این همه قشنگ باشی؟
ممنونم ازت مریم جان
مهدی صالح پور
۲۵ دی ۱۴:۳۷
عه چقدر خوب که فهمیدی چیو دوس داری... خوش به حالت و تبریک :)
پاسخ :
تبریک شما رو با جان و دل پذیرا هستم. :)
ممنونم. 
واقعاً خودمم خوشحالم. انگار که از یک دریای طوفانی نجات پیدا کردم حالا که فهمیدم از کل این دنیای حقوقی بدکردار چی رو دوست دارم. :)
جناب منزوی
۲۸ دی ۱۸:۳۱
تازه فهمیدم چی دوست دارم :)
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان