آهسته و پیوسته

تو می دمی و آفتاب می شود.

/ بازدید : ۲۱۰

۹ ۱۲
یه بنده خدا
۰۷ دی ۱۲:۳۴
آخ آخ آخ
پاسخ :
:)
پری شان
۰۷ دی ۱۳:۳۸
آخ آخ آخ...
این چه خوووووبه....
پاسخ :
خیلی خیلی خوبه
هردفعه نگاش می کنم روشن می شم. :)
خورشید ‌‌‌
۰۷ دی ۱۷:۳۶
چه بهشتیه!
پاسخ :
خیلی خوبه خورشید.
آره، کلمه ی مناسبش بهشته.
غایت آمال.
:)
اینتِرنال‌ْ آدِر
۰۷ دی ۲۳:۲۲
بنده یک خونه‌ی این شکلی برای خود خواهم ساخت. 
این خط / اینم نشون*.
پاسخ :
:)
بَه
حواسم تا سال ها به این خط و نشون هست. :)
واینکه خوب من هم، یک خونه ی نور گیر و صمیمی:)

دقت کردم دیدم چقدر لبخند گذاشتم نا خود آگاه. 
از حال خوش نظر شما بود و اشتراک در آرزو...
مریم ...
۰۸ دی ۱۱:۲۰
چه عکس خوبی کیف کردم
بله عارفه جان کلا دو تا وبلاگ هست که من هر روز بارها باز میکنمو چند خطی ازش میخونم که شما یکی از اون دوتایی بس که قلمت گیراست...
بله عزیزم هنوز کانال رو آپدیت میکنم
@cafemaaryam
پاسخ :
:)
آخ از تو و مهربونی ات مریم...
آخیش... 
بگم که خیلی خوشحالم که منو می خونی تکراری میشه؟
:)
ممنونم از بابت آدرس کانال...وقتایی که اینجا نمی نویسی دلتنگت می شم.
مهدی صالح پور
۰۸ دی ۱۶:۰۲
ایشالا در جهانِ بعدی؛ در بهشت!
پاسخ :
یعنی می گین این همه باید صبر کنم؟
من دووم نمیارم.
همین صبحی شبیه سازی اش کردم. :)
آنیا بلایت
۰۹ دی ۰۰:۴۸
من این عکسه رو یه جای دیگه دیدم و اینقدر دوستش داشتم یه مدت گذاشته بودم لاک اسکرین :)) شباهت زیادی به هال خونه‌ی ما داره ، منم گاهی وقتا همینجوری زیر آفتاب میخوابم :))
پاسخ :
منم از اون روز دیدمش این قدر همه جا گذاشتمش خودم رو خفه کردم. :)
خیلی دوسش دارمم. 
چه خوب.
منم ازدیروز دقت کردم هال ماهم همچین قابلیتهایی رو داره و من نمی دونستم.
جناب منزوی
۱۳ دی ۱۶:۳۸
یکی از فانتزی هام همینه :)
پاسخ :
:)
^_^ khakestari
۱۴ دی ۲۲:۲۷
چقدر حس خوب داره..........
پاسخ :
خیلی، خیلی..‌.
:)
خیلی دوسش دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان