آهسته و پیوسته

گوشه چشمت بلای گوشه نشین است

/ بازدید : ۲۳۶
الان باید از سه شنبه ی هفته پیش می نوشتم، از موقعیت های درخشان زندگی ام، هنگامی که استاد الف از من در کلاس جرم شناسی جنایی تعریف کرد. باید از This is us می نوشتم، از این سریال فوق العاده ای که بعد از مدتها مرا به دیدن وصبر کردن و دنبال کردن تر غیب کرده است‌. از انشا های بی نظیر این هفته ی بچه ها می نوشتم، از اینکه بعد از مدتها سخت گیری بالاخره جواب داد و آن ها توانستند بنویسند، هرچند که نگران کمال طلبی شان هستم. از اتفاق شوم دیروز می نوشتم، از خشم وعصبانیتی که هنوز دروجودم هست، ازخشونت وبهشتی که از آن رانده شدم. باید از موضوع سمینارم می نوشتم، از بزه دیدگی زنان، این موضوعی که مدتهاست ذهنم را مشغول کرده است. از نمایشگاه کتاب دیروز و قولی که داده بودم و تمام مدت بر اشتیاقم غلبه کردم. ازمریم و دیروزی که با هم بودیم و چه خوش گذشت. از دانشگاه پاییزی و قلبی که ازشدت زیبایی این روزها هربار تندتر می زند. باید ازفاطمه می نوشتم و حرف هایی که دیشب نزد. از مریم که آخر هفته کرمان است و قرار هیجان انگیزی که گذاشتیم. از کیکی که بچه ها درست کرده بودند. باید از گوشه ها می نوشتم، از اینکه پاییز فصل گوشه نشینی است، گوشه اتاق، گوشه شهر، یا که گوشه دلت، گوشه چهارخانه پیراهنت، گوشه بغلت... باید از این روزها می نوشتم. ازدلم، ذهنم، از زندگی که گوشه گوشه اش را چه دوست دارم، که با همه سختی چه زیباست. که من گوشه نشین زندگی ام.
۹ ۱۱
یه بنده خدا
۲۳ آبان ۲۲:۴۸
رشته ی تحصیل؟
پاسخ :
حقوق
یه بنده خدا
۲۳ آبان ۲۲:۵۵
اهان
الـی ‌ ‌
۲۳ آبان ۲۳:۱۶
امروز فصل یک رو تموم کردم و چقدر دوسش دارم خدایا، چقدر :)) اپیزود چندی؟
پاسخ :
:)))
منم خیلی دوسش دارم ولی هنوز اپیزود یک رو تموم نکردم. ازشدت دوست داشتنش دلم نمی خواد زود تمومش کنم. :)
هر آخرهفته به خودم تقدیمش می کنم. :)
الـی ‌ ‌
۲۳ آبان ۲۳:۲۶
خدای من :)))) چه جوری دووم میاری؟ :)
پاسخ :
الی الی 
به سختی...
ولی یه حال خوشیه تو انتظارش 
:)
خیلی زندگی توش جریان داره. خیلی خیلی. برای همینه که دوسش دارم.

الـی ‌ ‌
۲۳ آبان ۲۳:۲۸
هوم. جلوتر که بری متوجه میشی چقدر چه جوری زندگی کردن رو بهت یاد میده. عجیبه واقعا.
پاسخ :
خیلی لعنتیه. خیلی.
مشتاق شدم زودتر ببینمش. :)
مهدی صالح پور
۲۴ آبان ۱۳:۵۶
پاییز فصل خوابیدن ه فقط! آدم هی چی میخوابه سیر نمیشه... مثل عید می‌مونه
پاسخ :
آخ، آره. خوابیدنم جوابه!
مثل بهارکه گرد خواب می پاشن.
ولی پاییز خوابش بدی داره، بدی شم اینجاست وقتی بیدارمی شی همه چی رو گم کنی! فکر می کنی تو یه سیاره دیگه بلند شدی!
مریــــ ـــــم
۲۵ آبان ۲۰:۵۸
منکه با دیدن عکس کیک بچه ها قلبم از هم پاشید!
پاسخ :
منم باخوردنش!
:)
اله سار
۰۸ دی ۱۱:۴۳
منه بی عقل پارسال تمومش رو دانلود کردم تا جایی که اومده بود البته، ندیده پاک کردم !
کاش زودتر این پستو میدیدم !
پاسخ :
اصلاً یک سریالی است عجیب.
من که فیلم و سریال زیاد توصیه نمی کنم اما این رو به همگان پیشنهاد می دم.
برای یاد گرفتن زندگی...
اله سار
۰۸ دی ۱۱:۴۹
اقا. باز دانلودش میکنم . چیکار کنم !
پاسخ :
چاره ای نیست دیگه...
فقط انتظار چیز خاصی ازش نداشته باش.
مثل همه زندگیاس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان