آهسته و پیوسته

همچنان که هستی

/ بازدید : ۲۶۱

بهشت لابد باید همان جایی باشد که مادرت صبح زود با یک پیاله فرنی داغ در دست بیدارت می کند ومی گوید: بخور، برای گلوت خوبه!

 

+چنین صبح زیبایی...

۱۱ ۱۴
آرفه ...
۲۰ آبان ۰۹:۵۰
که گویی آهوی سر در کمندم
خورشید ‌‌‌
۲۰ آبان ۱۰:۱۴
یک روز به مادرم پیامک زدم: شاه‌نشین چشم من تکیه‌گه خیال توست
باهام تماس گرفت، ازم تشکر کرد. 
پاسخ :
:)
خورشید
منم یه روز بعد از دریافت پیامک از جانب مادرم، براش نوشتم که:
نه خلاف عهد کردم که حدیث جز تو گفتم
همه بر سر زبانند و تو درمیان جانی.‌..
خدا مادر ومادربزرگتون رو سالم وسلامت حفظ کنه.
مریم ...
۲۰ آبان ۱۱:۲۱
خدا بهت ببخشه عارفه جانم
پاسخ :
ممنونم مریم عزیزم.
خدا مادر مهربان شما رو شاد وسلامت درکنار توت حفظ کنه.
مرتضا دِ
۲۰ آبان ۱۳:۳۰
گلوت چشه مگه؟
پاسخ :
هرچندکه گلو خیلی موضوعیت نداشت ولی گلوم دردمی کنه. 
با مقوله ای به اسم سرماخوردگی مواجه شدم.
مهدی صالح پور
۲۰ آبان ۲۰:۳۳
و همسرت شاید!
پاسخ :
اون هم باید خیلی بهشت باشه!
بهشت بَرین. :)
یاسین . میم
۲۰ آبان ۲۳:۱۳
( پست را از خوابگاه می‌خواند و به فکر فرو می‌رود.. )
پاسخ :
دیشب داشتم برای دوستهای خوابگاهیم دعا می کردم سرما نخورن.
برای شماهم دعا می کنم تا خوابگاهین سرما نخورین.

اما متاسفم.
یه بنده خدا
۲۱ آبان ۲۱:۰۷
از اونجایی که فرنی دوست ندارم به نظرم بهش نیست!

:))
پاسخ :
بنظرم تجدید نظر کنید.
یه بنده خدا
۲۱ آبان ۲۱:۴۶
اصن این شدت از تضاد نظرات شگفت انگیزه
خخ
پاسخ :
تضاد نظرات خیلی هم بد نیست
یه بنده خدا
۲۱ آبان ۲۲:۰۸
در این مقوله هم
خخ
پاسخ :
مقوله البته!
:)
مریــــ ـــــم
۲۵ آبان ۲۰:۵۷
یااونجایی که با یه کاسه انار دون شده قاطی برگ گل میاد تو رختخوابت اصرار داره بااینکه مسواک زدی بخوری!چون انار خوبه!
پاسخ :
وقتی می نوشتمش یاد این صحنه افتادم.
بابات شوهر خاله ی مورد علاقه منه قطعاً!
:) خداحفظشون کنه.
اله سار
۰۸ دی ۱۱:۵۰
ولی مطمنا امروز که فندک از تو جیب من پیدا کرد جهنمی بیش نبود ((:
پاسخ :
:)
من طرف مامانام همیشه به هرحال...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان