آهسته و پیوسته

به تنهایی

/ بازدید : ۱۰۵

+من خیلی تغییرکردم، روی دندون خرابم دادم روکش چسبوندن. دیگه آگهی تور مسافرتی جمع نمی کنم، می دونم هرجایی برم خودم رو همراهم می برم، پس برم کجا که خودم نباشم؟دیگه خواب ازسرم پریده،دیگه نمی خوام همش بخوابم که به چیزی فکرنکنم،میخوام بیدارباشم. قول میدم هیج وقت قرص نخورم. میخوام بقیه زندگیموب یدارباشم. هرچقدردرد بکشم بیدارمی مونم.

 

وقتی تمام شد، آهنگ بی کلام"say some thing"را گذاشتم و نمی دانم دقیقابرای چه کسی ولی زارزار گریه کردم. هنوز هم دارم گوشش می دهم. استیصالِ موسیقی مرا به استیصال و تنهایی فیلم وصل می کند. به تنهایی عمیق و کشنده ی مینا،به این جهان ناپایدار، به تمام دردها و رنج هایی که آدم هایی که دوستشان داریم به ما تحمیل می‌کنند، به اینکه هرچه آدم ها را بیشتردوست داشته باشیم تنهاتر می‌شویم،به تنهایی، به تنهایی، به تنهایی که از آن می ترسم. به سرمای جهانی که باعشق گرم می شود. به دورشدنِ کسانی که دوستشان دارم،به بازیچه گرفته شدن، به عاشقی هایی که آدم را ازخودش دورمی کند، به چیزی بگوها، به من دارم ازت ناامیدمیشم ها،به عاشقی هایی که عشق نیست، به دوست داشتن هایی که آدم را بزرگ می کند، به تنهایی، به کابوسِ وحشتناک تنهایی، به زوال، به پایان، به عشق، به عشق، به عشق، به آدمی که یکباره صبرش تمام می شود، به آدمی که تحقیرمی شود، که نمی ماند، به آدم هایی که شبیه حرفهایشان نیستند، به آدم هایی که می روند،به ناامیدی واستیصال این جمله:

"Say some thing ,I m giving up on you"

 

"رگ خواب_حمید نعمت الله"

۱۰ ۲
مریــــ ـــــم
۱۶ فروردين ۱۱:۱۴
حالا تو خودتو ناراحت نکن
:|

پاسخ :
خیلی ناراحت کننده بود.میناخیلی تنهابود
masiha
۱۶ فروردين ۱۱:۲۱
همه ی ما انسان ها در انتظار وصل به خدا هستیم و این درماندگی ها و نا آرومی ها دلیلش تنها همین انتظار وصل است و بس ...
پاسخ :
کاش برسیم زودتر
مریــــ ـــــم
۱۶ فروردين ۱۱:۲۶
نمیدونم چرا پای این فیلم اشک نریختم در صورتی که به شدددت غمگین شدم از دیدنش
پاسخ :
من توکل فیلم شوک بودم،بعدش منفجرشدم
یه بنده خدا
۱۶ فروردين ۱۳:۲۴
:(
پاسخ :
بله؟
یه بنده خدا
۱۶ فروردين ۱۴:۳۱
خیلی ناراحتی میباره
پاسخ :
خیلی فیلم ناراحت کننده ای بود
لیمو جیم
۱۶ فروردين ۲۱:۱۹
کل پست فیلم بود؟
پاسخ :
نه فقط همون تیکه اولش 
بقیش حس خودم بود
ازوقتی تمام شدتاآخرش 
لیمو جیم
۱۶ فروردين ۲۳:۲۲
اهان مرسی 
میخواستم بردارم ببرم واسه کانال :-) دلیل سوالم این بود
پاسخ :
خواهش میکنم
مرسی:)
یه بنده خدا
۱۷ فروردين ۰۲:۲۰
ایموجی های های اشک ریزون
پاسخ :
دراین حدتاثیرگذار؟
یه بنده خدا
۱۷ فروردين ۱۵:۲۰
خخخخ
پاسخ :
:/
یه بنده خدا
۱۷ فروردين ۱۶:۵۵
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان