آهسته و پیوسته

غمتون کم!

/ بازدید : ۱۱۳

 عاشق اون روزهایی ام که انتظارشو نداری ولی همه چی خیلی خوب پیش میره!

اونقدرخوب که با دل آروم و لب خندون چشماتو می بندی.

۵ ۱
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۲:۵۳
خداروشکر یه بارم دیدیم ننالیدی
:|
منم دوسه بار همچین حسی رو تجربه کردم
:)
پاسخ :
من نمی نالم 
گله می کنم
خداروشکر
ali
۲۵ شهریور ۱۱:۰۷
زندگی هیچوقت روی ارومشو به من نشان نداده
پاسخ :
ان شاءا...به زودی
کوچه دوازدهم
۲۵ شهریور ۲۱:۳۳
خیلی خوبه ..
ولی من هرگز تجربه اش نکردم.
همیشه هشتاد درصد عمرم رو صبر کردم و تهش نشده!
پاسخ :
بالاخره یه روزمیشه 
قول میدم
کوچه دوازدهم
۲۵ شهریور ۲۱:۴۹
آخرین بار همین ماه پیش بود که به خاطرش سه ماه صبر و استرس کشیدم و نشد که هیچی صد برابر هم بدتر شد و از این مثال ها هزاران بار برام اتفاق افتاده و کلا دیگه زندگی رو ول کردم به حال خودش چون خیلی خسته شدم.
زندگی خودش راه لعنتی خودش رو میره
برای هر کسی یه جوریه
پاسخ :
ولی خوب یه وقتایی هم زندگی میفته روروال...
کوچه دوازدهم
۲۵ شهریور ۲۱:۵۲
برای من متاسفانه نه ...
پاسخ :
بالاخره یه روزهمه غمابه آخرمیرسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان