آهسته و پیوسته

ترسها رو بریزیم دور

/ بازدید : ۹۲

من هم مثل همه ی آدمها اشتباه می کنم.

مهم اینه که متوجه اشتباهم بشم و اگه تونستم جبران کنم، اگه نتونستم تکرار نکنم.

نکته اونجاست که از خطاکردن نترسم، ازاتفاق های جدید، آغازهای نو...

فکرمی کنم قصه ها ازجایی شروع میشن که ترس هام رو کنارمیذارم و رویاهامو تجربه می کنم.

۳ ۰
یه بنده خدا
۲۱ شهریور ۱۶:۰۱
انیمیشن کوتاه piper رو ببین شاید همخونی داشته باشه با این نوشته البته میگم شاید!
پاسخ :
ممنونم!حتما
Aramam .F
۲۱ شهریور ۱۹:۳۱
قبول دارم همشونو:)
پاسخ :
:)

ali
۲۵ شهریور ۱۱:۰۸
مهم اینه که بفهمی کجا اشتباه کردی اینکار خیلی سخته
پاسخ :
بنظرم بایه ذره دقت آدم متوجه میشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان