آهسته و پیوسته

اتفاق است و می افتد؛ دل که سنگ و چوب نیست

/ بازدید : ۱۵۱

همه چیز شکل بهار است. گنجشک‌ها آواز می‌خوانند‌‌. خانه به هم ریخته و خالی از فرش است. عطر گوجه‌پلوی مامان خانه را برداشته. هوای کرمان گرم است. آفتابی است. درخت خرمالو نزدیک به جوانه زدن است. چند روز دیگر خانه مرتب می شود. سین‌های سفره هفت سین را تهیه می‌کنیم و باغچه را هرس می‌کنیم. خودم را در آیینه نگاه می‌کنم و به امسال فکر می‌کنم. به امسال که جز دوست داشتنت، سخت و باشکوه دوست داشتنت هیچ نداشت‌‌. اگر دوست داشتنت نبود آبان و دی و بهمن و اسفند را چگونه می‌گذراندم؟ می‌خواهم دفتر سالیانه سفارش بدهم و اول دفتر، برنامه‌ی امسال را بنویسم دوست داشتن. سخت و باشکوه دوست داشتن. سال نود و نه هر گونه که باشد با دوست داشتن خوب و درست و آرام می‌گذرد. دوست داشتن من را حفظ می‌کند. من به دوستی است که زنده‌ام.

۱ ۹
قلیل هستم
۰۷ اسفند ۱۵:۳۲

بهترین دوست خداست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان