آهسته و پیوسته

دلم گرمه

/ بازدید : ۱۹۱

 امروز دیر به کلاس رسیدم. وقتی در زدم و واردشدم معلم دوست داشتنی م سلام کرد و با لبخند رو به همکلاسی تازه مان گفت: "is our Arefe"و من باهمین یک جمله دلم گرم شد، با همین our Arefe، حس تعلق داشتن به جایی جز خانه، به جایی مثل کلاسی که دوستش دارم، حس عارفه بودن برای آدم هایی که باهمه تفاوتشان کنارشان شادم، آنقدرحس قشنگی بودکه نتوانستم ازثبت کردنش صرف نظرکنم!

۵ ۱۱
م. دچار
۰۷ ارديبهشت ۰۴:۰۱
وای خدای من
چقدر ساده میشه از یک جمله ی کوتاهِ دو سه کلمه ای به وجد اومد!!
پاسخ :
خیلی ساده ترازاین حرفها...
من ساده به وجدمیام
جناب دچار
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۰۰
درود بر عارفه ی ما :)
پاسخ :
یعنی بایدبه وبلاگ هم تغلق خاطرکنم؟:)
جناب دچار
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۳۲
اگه نداشتی تا حالا
آره خب !
پاسخ :
داشتم 
الان خیلی بیشترشده
خیلی بیشتر
ممنونم:)
مریــــ ـــــم
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۵۰
:))
درود بر عارفه عزیز ما
امیدوارم عارفه اونی که میخوای هم بشی
پاسخ :
فکرنکنم
بایدبه همین عناوین دل خوش کنم گویا
مهسا
۲۹ ارديبهشت ۰۰:۵۵
وبلاگتون عالیه
پاسخ :
متشکرم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان